Hoeveel verkoopt u op uw website? Hoeveel procent van de bezoekers koopt daadwerkelijk iets op uw site? En hoe kunt u dit percentage verhogen?

Het is heel moeilijk aan te geven wat de gemiddelde conversie is. Dit heeft te maken met het product dat u verkoopt, de prijs, de uitstraling van uw website, maar ook met de kwaliteit van het verkeer.

Wat wij voor u kunnen betekenen

Vaak zijn enkele simpele tips al voldoende om uw conversie te verbeteren met enkele tienden procenten tot soms wel enkele procenten. Wij doen een onderzoek naar uw site en beoordelen uw site op ruim 100 criteria. U ontvangt van ons een rapport met hierin de pijnpunten van uw site. Wij kijken naar punten als:
  • de architectuur
  • de navigatie
  • de opmaak
  • de interactiviteit

AB of Multivariate test

Vanuit Google Analytics is het mogelijk AB en multivariate tests uit te voeren. In onderstaande video een idee hoe dit werkt.
We kunnen u helpen dergelijke test uit te voeren en uw conversie te verbeteren.

Contact opnemen

We helpen je graag! Neem contact op via het Contactformulier of via LinkedIn: